Bloggerii la Porțile de Fier. În teambuilding

intro

Am ajuns în București, dinspre Porțile de Fier venind, după un drum de aproape 6 ore. Plouă torențial, cu bulbuci, tunete și fulgere. Dunărea-i la 5 metri de piscina în care sar o dată cu fulgerul ce intră, mai sus, în Cazane. Pe fundal, în următoarele 2 ore, va rula un playlist bogat, în compania lui Make, Vlad Dulea & Trupa Atelier. A început pe ritmurile Broaștei țestoase a lui Make.

Saramura de pește, adusă cu dichis de chelner, se duce pe gât cât ai spune…crap. A fost o zi plină cu sport, plimbare și voie bună, cu o echipă de zile mari – Bloggers Inc. De la Orșova, la Gura Văii (unde este și barajul de Porțile de Fier & Comandamentul continental) să tot fie vreo 17 kilometri. Cristina, Sorin, Alin și Laur au ținut morțiș să ne întoarcem pe bicicletă. Peisajul e deosebit și clar îl vezi altfel de pe 2 roți. Ar mai fi venit și alții dacă ploaia nu ne-ar fi fugărit.

Și dacă nu ne-am fi consumat ultimii stropi de energie cu kaiacul, pe Dunăre. A fost pentru prima dată când am urcat într-un kaiac, deși Alex m-a amenințat de mai multe ori că ne dăm pe Herăstrău. La început e mai greu cu dreapta și stânga, motiv pentru care, la nivelul acesta, riști să pierzi întrecerea. Dar nu-ți ia mai mult de 5 minute să te obișnuiești. Apoi…sigur nu o să te mai saturi.

Și dacă înainte de asta nu am fi petrecut mai bine de 6 ore într-o expediție-drumeție pe Ciucarul Mare (pentru o perspectivă de sus asupra Defileului Dunării)

foto: Daniela Ilie, My Destination Romania

plus o întrecere forestieră, pe biciclete, în drumul spre vechea tabără a pionierilor – Mraconia (pentru pasionați, dar și pentru curioși/începători – este un loc ideal de mountainbiking, cu un traseu lejer de 17+17km ce poate fi scurtat/adaptat).

Vă dați seama că am făcut multă mișcare. Și au participat inclusiv oameni care au dat piept acum, pentru prima oară (sau după o lungă pauză) cu astfel de activități. Mă opresc la 3 exemple:

1. Cristina Bazavan a mers cu noi pe Ciucarul Mare, ba chiar a fost șef de trib la coborâre;
  2. Loredana a trecut toate probele de bicicletă (deși nu a mai urcat de muuult în șa)
  3. Dana a învățat să meargă de dimineață pe bicicletă

Cu o zi înainte am făcut încălzirea și recunoașterea traseului…cu bărcile, 3 ore, pe Dunăre: de la Orșova prin Cazanele Mici, Cazanele Mari, până la Peștera Ponicova. Și înapoi, desigur.

Peștera Ponicova rămâne locul meu favorit din această expediție. Are 3 intrări (una din Dunăre, una terestră și una pentru alpiniști). Noi i-am trecut porțile venind de pe Dunăre și am bătut-o la picior, (eu) desculț.

Am ajuns în acest colț superb de țară în Caravana Bloggers Inc pentru a petrece 3 zile de Team Building. Deplasarea s-a făcut în forță, echipați corespunzător, cu bicicletele și kaiacele de la Aventuria, urcate pe mașinile partenerilor de la Renault.

Ce să mai…a fost un team building și-un un popas continental de 10 puncte la Porțile Dunării. Povești ar fi multe de spus, dar se termină playlistul. Și nici n-ar avea farmec să le spun eu pe toate. Pentru că…

fiecare participant are povestea lui: Roxana PaunLoredana LunguAdriana CocicDana IlieCristina PutanOltea ZamboriRuxandra Predescu,  ChinezuMarius MatacheVlad Dulea,  Augustin RaduLucian PrejbeanuRazvan PascuAndrei Zdetovetchi, Sorin NeaguAlex Dumbrava (Cristina, să ne trăiești) :)

Poznele Bloggers Inc, pe larg – în albumul dedicat, pe Facebook. Au fost vinovați cu organizarea acestei ieșiri: Chinezu, Dulea, Make, Alex și Roxana. Deci pe ei să-i trageți la răspundere pentru ce s-a întâmplat :)

3 Raspunsuri la Bloggerii la Porțile de Fier. În teambuilding

1. [...] Pascu, Andrei Zdetovetchi, Sorin Neagu, Alex Dumbrava, Cristina Bazavan și  Bogdan, de la care am ”împrumutat” lista de mai sus și vreo câteva tehnici de înot mai sănătoase [...]

2. [...] Antohe – Director de Cadre (de bicicletă) (www.bogdanantohe.ro) “A fost o zi plină cu sport, plimbare și voie bună, cu o echipă de zile mari – [...]

3. [...] merge mai departe la Bogdan Antohe care a pus si el la bataie un premiu. Succes! Posted in Concurs , caiac, concurs, Continental [...]